۰ نفر

در آخرین روزهای کتاب و کتاب‌خوانی اردیبهشت ماه؛

هدیه‌ی نقدی بلوجونیور را از دست ندهید

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبر: 842473
هدیه‌ی نقدی بلوجونیور را از دست ندهید

بلوجونیور، تنها تا ۳۱ اردیبهشت ماه، به مناسب ماه کتاب و کتاب‌خوانی، برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ ساله فرصت منحصربه‌فردی ایجاد کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بلوجونیور، در اردیبهشت کتاب و کتاب‌خوانی، برنامهی جدیدی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ ساله دارد. بر این اساس، اگر فرزند شما هنگام باز کردن حساب بلوجونیور، کد دعوت BOOKJR را وارد کند، ۵۰ هزار تومان هدیه نقدی خرید کتاب دریافت می‌کند. فراموش نکنید برای دریافت این هدیه تنها تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارید.

بلوجونیور، محصول بلوبانک سامان و فضایی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مالی است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که کارت بانکی به نام خودشان داشته باشند و تراکنش‌های بانکی را با نظارت والدین تجربه کنند.

برای باز کردن حساب بلوجونیور، یکی از والدین باید حساب بلو داشته باشد و بعد از نصب اپلیکشن اختصاصی بلوجونیور اقدام به باز کردن حساب برای فرزند خود کنند. در غیر این صورت پدر یا مادر باید یک حساب بلو باز کرده و سپس برای فرزند خود حساب بلوجونیور بسازند. با استفاده از قابلیت افزودن فرزند، پدر یا مادر می‌توانند روی تمام فعالیت‌های مالی فرزندانشان نظارت داشته باشند. بلوجونیور، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های بانکی است که می‌تواند به افزایش سواد مالی کودکان و نوجوانان کمک و آن‌ها را از سنین پایین با پیچیدگی‌های فرآیندهای مالی، روبرو کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha