۰ نفر

نقش رسانه‌ها در بازتاب سفر رئیس جمهور بسیار مهم است

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبر: 808055
نقش رسانه‌ها در بازتاب سفر رئیس جمهور بسیار مهم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقش رسانه‌ها در امر سفر ریاست جمهور به استان بسیار مهم است تا آنچه به نفع مردم و پاسخی به درخواست‌های آن‌هاست را بازتاب دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در پایان هفته جاری گفت: ظرفیت‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی برای پوشش اتفاقات این سفر در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین به کار گرفته شود.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری هشتمین مقصد دور دوم سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها است و این سفر در حالی اتفاق می‌افتد که بر اساس نوبت و قرار گرفتن استان در رده ۲۳ سفرهای دور نخست باید سفر دوم در حوالی خرداد یا تیر سال آینده شکل می‌گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری پرداخت اعتبارات باقی مانده از دور اول سفر، حضور وزرا در شهرستان‌ها و تأثیر بازدیدهای میدانی در اتخاذ تمهیدات برای رفع مشکلات و همچنین ایجاد وفاق و همدلی میان مردم و مسئولان را از مزایا و برکات سفر دوم رئیس جمهور به استان دانست.

حیدری ادامه داد: در این دور از سفر امکان تصویب اعتبارات جدید نیز وجود دارد که بر این مبنا می‌توان گفت نسبت به انجام سفر در سال آینده شرایط زمانی برای جذب اعتبارات مصوب به نفع مردم استان خواهد بود.

وی پیگیری برخی مسائل و مشکلات اجرایی طرح‌های اولویت دار چهارمحال و بختیاری در بازه سفر اول تا شکل‌گیری سفر دوم با حضور رئیس جمهور را هم متذکر شد و عنوان کرد: لازم است اطلاع‌رسانی برنامه‌های سفر به شکلی دقیق و با استفاده از شیوه‌های جدید انجام شود تا عموم مردم در جریان رویدادها قرار گیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این سفر دیداری عمومی با مردم چهارمحال و بختیاری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مردم این استان همواره در صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ داشته‌اند و بدون شک در این سفر نیز با استقبال خود، صحنه‌ای چشمگیر برای بازتاب در عرصه ملی و بین‌المللی رقم می‌زنند.

حیدری پوشش خبری این دیدار مردمی را هم مهم دانست و اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجموعه‌هایی که در جریان سفر، طرحی را با حضور مسئولان کشوری افتتاح یا راه‌اندازی می‌کنند با هم‌افزایی یکدیگر و در کنار خبرگزاری‌ها، نشریات و مطبوعات و همچنین فعالان فضای مجازی، امر اطلاع‌رسانی سفر را به شیوه‌ای دقیق به پیش ببرند.

وی انتخاب شعاری یکسان برای به‌کارگیری در اطلاع‌رسانی‌های سفر رئیس جمهور به استان را هم یادآور شد و گفت: فضاسازی محیطی با محوریت طرح‌های مهم اجرا شده در چهارمحال و بختیاری و پیشنهاد راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مسیر استقبال هم از مواردی است که پیگیری خواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امید می‌رود بهترین بهره‌برداری‌ها از سفر دوم اعضای هیأت دولت به استان برای مردم انجام شود، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در این امر بسیار مهم است تا آنچه به نفع مردم و پاسخی به درخواست‌های آن‌هاست را بازتاب دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha