۰ نفر

میزان شهریه امسال دانشگاه آزاد مشخص شد

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 731162
میزان شهریه امسال دانشگاه آزاد مشخص شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حقوق و دستمزد اعضای هیأت علمی این دانشگاه از بهمن ماه ۱۳۹۹ تاکنون حدود ۳ برابر رشد داشته است، از کاهش اتکا به شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و گفت: شهریه این دانشگاه در سال پیش رو بدون توجه به رشد تورم نسبت به سال گذشته، ثابت خواهد ماند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در نشست خبری امروز با بیان اینکه این دانشگاه برای کارآمدسازی و کیفیت‌بخشی دوره‌های تحصیلی تلاش می‌کند، اظهار داشت: با تشکیل معاونت علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی، مدارس سما به عنوان عرصه تربیتی عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: پژوهش و فناوری برای دانشگاه آزاد اسلامی عرصه زیست دانشگاهی است و اگر گفتمان اجتماعی در دانشگاه حفظ شود، سهمگین‌ترین طوفان‌ها هم هیچ‌گاه اثری نخواهد داشت .

وی با بیان اینکه بودجه سال پیش رو دانشگاه آزاد اسلامی با رشد چشمگیر و با اقتصاد ۳۲/۹ هزار میلیارد تومان در بخش‌های دانشگاه، بیمارستان‌ها، مدارس و شرکت‌ها تقدیم هیأت امنای دانشگاه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد بودجه سال پیش رو دانشگاه آزاد اسلامی را شهریه تشکیل می‌دهد.

طهرانچی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با یک برنامه مبتنی بر سند آمایش، مأموریت‌های «مهارتی»، «فناوری» و «آموزشی و پژوهشی» را دنبال می‌کنند، اظهار  داشت: تعداد مقاله‌ها و برون‌دادهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سه سال گذشته رشد فزاینده داشته و از ۹ هزار مقاله به ۱۲ هزار مقاله رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بدانند تنها سامانه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی «آموزشیار» است و به هیچ وجه نمی‌توانند از طریق سامانه‌های دیگر که کار کلاهبرداری انجام می‌دهند، وارد دانشگاه آزاد اسلامی شوند. همچنین سامانه «ایران تحصیلات» که در یک کشور خارجی فعالیت می‌کند، هیچ ربطی به دانشگاه آزاد اسلامی ندارد و جعل کامل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha