۰ نفر

ظرفیت فرودگاهی کشور تا ۱۰میلیون مسافر افزایش می‌یابد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶
کد خبر: 433813
ظرفیت فرودگاهی کشور تا ۱۰میلیون مسافر افزایش می‌یابد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه فرودگاهی ۲۰ پروژه تا پایان امسال و پایان عمر دولت دوازدهم افتتاح می‌شود و ظرفیت فرودگاهی کشور را تا ۱۰ میلیون مسافر افزایش می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمد اسلامی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی و زیربنایی استان فارس که با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس در حال برگزاری است، با اشاره به مزیت‌های ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی لامرد که آماده افتتاح توسط رئیس‌جمهور است، درباره پروژه‌های فرودگاهی کشور توضیح داد: در این حوزه ۱۵ پروژه از جمله پروژه ترمینال جدید فرودگاه لامرد به بهره‌برداری رسید و ۲۰ پروژه نیز تا پایان امسال و پایان عمر دولت افتتاح می‌شود و ظرفیت فرودگاهی کشور را تا ۱۰ میلیون مسافر افزایش می‌دهد.

وی افزود:‌ این پروژه‌های فرودگاهی شامل ترمینال مسافری، باند پرواز، برج مراقبت، سیستم راداری، سیستم ناوبری وغیره است که افزایش ظرفیت، توسعه ایمنی و سلامت پرواز را به دنبال خواهد داشت.

بنابراین گزارش در پایان این مراسم و تا دقایقی دیگر، ترمینال جدید فرودگاه لامرد به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.