۰ نفر

با دستور قضایی دادستان استان اردبیل؛

شهردار سابق اردبیل دستگیر شد

۷ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۵۰
کد خبر: 557330
 شهردار سابق اردبیل دستگیر شد

با صدور دستور قضایی، شهردار سابق اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، به گفته یک منبع آگاه، با صدور دستور قضایی توسط دادستان انقلابی و فساد ستیز مرکز استان اردبیل و به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)، شهردار سابق اردبیل دستگیر شد.

این منبع آگاه بیان کرد: در پی اشراف، رصد و پایش اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق صورت گرفته توسط دادستان انقلابی مرکز استان، این مدیر سابق دستگاه عمومی اردبیل به جرم تخلفات مالی و اداری دستگیر و بازداشت شد.

وی افزود: پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری مناسب، این شخص جهت تکمیل تحقیقات مقدماتی با حکم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با رویکرد انقلابی و جهادی، بدون هیچ‌گونه مماشات و با قاطعیت کامل به تخلفات اداری و مالی ورود کرده و در این راستا احکام قضایی نیز در اسرع وقت صادر شده است.

گفتنی است؛ از ابتدای امسال، با ورود دستگاه قضایی استان، از تضییع حقوق بیت المال در برخی ادارات جلوگیری به‌عمل آمده و تعدادی افراد در این خصوص دستگیر شده‌اند.

براساس تاکیدات ریاست قوه قضائیه هیچ متخلفی در هیچ  پست و مقامی حاشیه امنی نخواهد داشت و خط قرمز دستگاه قضایی، اجرای قانون و مبارزه با فساد در هر سطح و جایگاهی است.