۰ نفر

محمد اسلامی: شهرها نباید به خوابگاه تبدیل شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۵۲
کد خبر: 415057
محمد اسلامی: شهرها نباید به خوابگاه تبدیل شود

وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه شهرها باید به گونه‌‌ای احداث و آماده شود که این شهرها به خوابگاه تبدیل نشوند، گفت: شهرها را باید به گونه‌ای آماده کنیم که این شهرها به خوابگاه تبدیل نشوند چرا که آماده کردن و تکمیل کردن پروژه‌ها هزینه‌های سنگینی را در پی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد اسلامی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس و 10 هزار واحد مسکن مهر با تأکید براینکه تکلیف قانونی ما این است که مردم خانه‌دار شوند، گفت: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که دغدغه مردم برای خانه‌دار شدن از بین برود.

وی با تأکید براینکه اینکه ما بتوانیم چرخ مسکن را به حرکت دربیاوریم اما توانستیم، افزود: وعده داده بودیم که در سال 98 و 99 بالغ بر 500 هزار مسکن مهر را تکمیل کنیم به استثنای آن واحدهایی که مشکلات حقوقی و دارای معارض بودند پس عمدتاً تلاش ما همین تکمیل واحدهای مسکن مهر بود.

اسلامی گفت: آرام آرام استان‌ها در حال جشن افتتاحیه پرونده مسکن مهر مثل اصفهان هستند که امیدواریم در استان تهران و شهر جدید پردیس نیز بتوانند در زمان‌های اعلام شده جشن اختتامیه مسکن مهر را بگیرند. 

وی افزود: امروز از سازنده‌ها می‌خواهم قول بگیرم که در سر زمان‌بندی‌های اعلام شده پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برسانند و تحویل مردم بدهند. 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تکمیل خدمات زیربنایی هزینه‌های سنگینی را در پی داشته است، بیان داشت: ما فراتر از مسئولیت‌های خودمان در تکمیل واحدهای مسکن مهر ورود کردیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر پرونده مسکن مهر را ببندیم. این اقدامات هزینه‌بر است چرا که شرایط کشور شرایط سختی است.

به گفته اسلامی، امیدواریم 35 هزار واحد مسکن مهر پردیس هرچه زودتر به پایان برسد و ما شاهد یک شهر مدرن باشیم.