۰ نفر

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

اوجی برنامه‌ هایش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۲۰
کد خبر: 553944
اوجی برنامه‌ هایش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه کرد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در این کمیسیون، برنامه‌هایش را در حوزه صنایع نفت و پتروشیمی به مجلس ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید جواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و  معادن مجلس با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون با «جواد اوجی» وزیر پیشنهادی نفت برای بررسی برنامه‌های وی در صنایع پتروشیمی و سایر صنایع نفتی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نفت در این نشست به سوالات و نقطه نظرات اعضای کمیسیون در حوزه‌های مختلف پاسخ داد و برنامه‌های خود را نیز ارائه کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی اوجی گفت: توسعه گازرسانی به تمام روستاها، تکمیل زنجیره مصرف به ویژه در حوزه پتروشیمی، فروش نفت با تهاتر کالا به ویژه در شرایط تحریمی و توسعه تعاملات انرژی به ویژه با کشورهای همسایه، از مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی نفت بود.

حسینی کیا افزود: آقای اوجی همچنین تعیین تکلیف میادین مشترک با کشورهای همسایه، به کارگیری مدیران کارآمد در حوزه نفت و به روزرسانی صنایع قدیمی فعال در حوزه نفت را از دیگر برنامه های خود برای اداره وزرات نفت اعلام کرد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه نظر کمیسیون صنایع و معادت نسبت به وزیر پیشنهادی نفت نسبتا مساعد است، خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن فردا بعدازظهر دومین جلسه خود را با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای بررسی صلاحیت و برنامه های وی برگزار خواهد کرد.