۰ نفر

در واکنش به راه‌اندازی سایت برای دریافت شکایت‌ها علیه روحانی؛

واعظی: نمی‌دانم برخی افراد در مجلس چه منطقی را دنبال می‌کنند

۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹
کد خبر: 507187
واعظی: نمی‌دانم برخی افراد در مجلس چه منطقی را دنبال می‌کنند

رییس دفتر رییس جمهور گفت: کشور در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به انسجام و وحدت نیاز دارد و این گونه اقدامات باعث تفرقه می‌شود؛ فارغ از هر کاری که انجام می‌دهیم، باید بدانیم که این علامتی که ما به خارج از کشور می‌دهیم خوب نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمود واعظی در واکنش به راه اندازی سایتی از سوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به منظور دریافت شکایت‌های مردمی علیه رییس جمهور گفت: ما در این مجلس بدعت‌های جدید و مختلفی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: کشور در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به انسجام و وحدت نیاز دارد و این گونه اقدامات باعث تفرقه می‌شود؛ فارغ از هر کاری که انجام می‌دهیم، باید بدانیم که این علامتی که ما به خارج از کشور می‌دهیم خوب نیست.

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: واقعا متاسف هستم؛ نمی‌دانم برخی افراد در مجلس چه منطقی را دنبال می کنند؛ البته این کلیت مجلس نیست و عده‌ای تندرو مشغول انجام کارهای تبلیغاتی هستند. 

وی ادامه داد: شاهد هستیم که عده‌ای امروز سفرهای نظارتی و میدانی می‌روند و از هواپیما و هلیکوپتر  بیت المال استفاده می‌کنند؛ همه شواهد هم حاکی از این است که این اقدامات برای کارکرد تبلیغاتی و انتخاباتی صورت می گیرد؛ این کارها خوب نیست و مردم می‌فهمند.