۰ نفر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با اقتصادآنلاین خبر داد:

بررسی طرح‌های ارزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 264455
بررسی طرح‌های ارزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد که دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، در این کمیسیون جلسه‌ای برای بررسی وضعیت بازار ارز و بررسی طرح‌ها و برنامه‌های ارزی دولت و مجلس با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین گفت: روز دوشنبه رییس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی برنامه ارزی و همچنین بررسی وضعیت بازار ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابند.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه همچنان وضعیت بازار ارز رضایتبخش نیست، اظهار داشت: بر همین مبنا تصمیم گرفته شد تا در این جلسه، طرح دولت برای بازار ارز بررسی می‌شود. همچنین بنا داریم که در جلسه مذکور طرح مجلس هم در مورد بازار ارز را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که در این جلسه جمع بندی خوبی در مورد طرحی که قابلیت اجرا برای ساماندهی بازار ارز دارد، حاصل شود.  

موسوی لارگانی در پایان اظهار داشت: بیش از سه ماه است که بازار ارز دچار نابسامانی و نوسان است اما متاسفانه مسئولان مربوطه فقط این گرانی و نوسانات شدید را توجیه می کنند و کمتر شاهد اقدام عملی و موثر از سوی آنها هستیم.