۰ نفر

خرید آنلاین از واتس آپ؛ به زودی

۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 540693
خرید آنلاین از واتس آپ؛ به زودی

مدیران برنامه پیام رسان واتس آپ هستند به تازگی تأیید کرده‌اند که به زودی به تلفن‌های سراسر جهان، گزینه خرید مستقیم از واتس آپ اضافه خواهد شد.

اقتصاد آنلاین - فرناز خیابانی؛ واتس آپ یکی از پرکاربردترین برنامه ها در جهان است و در حال حاضر، یک کاربرد منحصر به فرد و واضح دارد: گپ زدن با افراد دیگر خواه با متن، عکس، تماس ویدیویی و یا پیام صوتی. اما جالب است بدانید؛ این قابلیت ها خیلی زود تغییر خواهد کرد.

مدت هاست که فیس بوک (شرکت صاحب واتس آپ) به دنبال راه‌های جدید برای سودآوری بیشتر است و این اتفاق زمانی می افتد که شرکت های دیگر در این سیستم عامل ، بپذیرند که هدف اصلی جذب میلیون‌ها کاربر است. در نسخه بعدی واتس آپ، گزینه خرید مستقیم از حساب‌ واتس آپ شرکت‌های تجاری که مربوط به مشاغل خصوصی است فعال خواهد شد. یعنی شما می‌توانید از طریق واتس آپ به فروشگاه بروید ، بدون اینکه مجبور شوید از طریق آمازون یا وب سایت آنلاین یک کسب و کار بروید.

همه چیز بخشی از برنامه فیس بوک است تا به نوعی گزینه خرید از شرکت‌هایی را که در سه سیستم عامل اصلی خود یعنی فیس بوک، اینستاگرام و واتس آپ هستند را ادغام کند.

در واتس آپ، می‌توانید مستقیماً از طریق گفت‌وگو و مشاوره با شرکتی که شماره تماس آن را اضافه کرده‌اید، خرید کنید. در مورد Facebook Marketplace فروشندگان می‌توانند مستقیماً یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند و در اینستاگرام امکان قرار دادن تبلیغات برای خرید و داشتن نمایه به عنوان فروشگاه دارای محصولات نمایش داده شده وجود دارد.

هنوز خیلی زود است که بدانیم این سیستم خرید جایگزین واتس آپ چه تاثیری می تواند بر کسانی که قبلا در تجارت الکترونیک استفاده شده‌اند داشته باشد ، اما با توجه به اندازه واتس آپ ، فیس بوک و اینستاگرام ، با میلیاردها کاربر در سراسر جهان ، این اتفاق، می تواند یک تغییر پارادایم باشد.

این تأثیر به ویژه در فروشگاه های کوچک قابل توجه خواهد بود ، فروشگاه هایی که باید پروفایل ایجاد کنند و وقت خود را صرف پاسخ دادن به کاربران یک به یک یا ایجاد سیستم های خودکار برای پاسخگویی به نیازهای کاربر کنند.  فیس بوک اذعان کرده است که نسخه های تجاری واتس اپ هنوز نیاز به رونق دارند. از 2 میلیارد کاربر ، فقط 175میلیون نفر از طریق این برنامه با شرکت ها صحبت کرده‌اند.