۰ نفر

تماس صوتی و تصویری با واتس‌آپ روی کامپیوتر

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
کد خبر: 475750
تماس صوتی و تصویری با واتس‌آپ روی کامپیوتر

هر چند خیلی‌ها از واتس‌اپ و امکاناتش دل خوشی ندارند ولی به‌نظر می‌رسد این پیام‌رسان کمی به تقلا افتاده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، واتس‌آپ مدت‌هاست که امکان تماس صوتی و تصویری را برای کاربران از طریق اپلیکیشن گوشی فراهم کرده است، اما حالا می‌خواهد این قابلیت را برای کسانی ارائه کند که از نسخه وب و دسکتاپ استفاده می‌کنند. براساس گزارشی که از سوی سایت WABetaInfo منتشر شده، قابلیت انجام چت صوتی و تصویری در دسکتاپ برای کاربران در حال توسعه است.

عکس‌هایی از صفحه وب جدید واتس‌اپ، یک پنجره با گزینه رد یا پذیرش تماس‌های معلق را نمایش می‌دهد. البته مشخص نیست که آیا تماس‌های ویدئویی ناموفق یک پیش‌نمایش به کاربران ارائه می‌دهد یا نه. احتمالا یک پاپ‌آپ هم در تماس ارائه می‌شود که به تماس‌گیرندگان امکان می‌دهد تماس پی‌درپی را بی‌صدا کنند یا از صدا به ویدئو تبدیل کنند. تماس‌های صوتی و تصویری گروهی هم پشتیبانی می‌شود، اما احتمالاً باید در همان محدوده 8نفر باشد که برای واتس‌اپ گوشی تعیین شده است. 

پشتیبانی تماس، کاربران وب و دسکتاپ واتس‌اپ را یک قدم به استقلال از اتصال به گوشی‌های خود نزدیک می‌کند. درحالی‌که کاربران برای استفاده از نسخه‌های وب و دسکتاپ باید از طریق گوشی به اینترنت متصل شوند، براساس گزارش‌ها، این شرکت می‌خواهد با پشتیبانی از دستگاه‌های متصل، این نقصان را برطرف کند. با این کار، کاربران می‌توانند از چند دستگاه وارد واتس‌اپ شوند. با این حال، مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی در دسترس خواهد بود.