۰ نفر

رییس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری زنان آوازخوان کرمانشاهی

۲۸ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
کد خبر: 498749
دستگیری زنان آوازخوان کرمانشاهی

رییس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عوامل مربوط به انتشار یک کلیپ هنجارشکنانه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدام این افراد باعث جریحه شدار شدن افکار عمومی شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ ‌حسن حیدری‌ اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که در نزد افکار عمومی بازتاب منفی داشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی همکاران پلیس امنیت عمومی مشخص شد چند نفر خانم در یک مراسم هنجار شکنانه اقدام به آوازخوانی کرده و سپس کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این اقدام به سفارش یکی از واحدهای صنفی و با هدف تبلیغات توسط یکی از کانون های تبلیغاتی شهر کرمانشاه انجام شده است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا پس از شناسایی کلیه عوامل دخیل در این کلیپ هنجارشکنانه، هماهنگی های لازم با مراجع قضائی برای دستگیری آنها به عمل آمد و همکاران ما نسبت به دستگیری خانم های هنجار شکن، صاحب واحد صنفی و صاحب کانون تبلیغاتی اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدری همچنین از پلمب واحد صنفی و دفتر کانون تبلیغاتی خبر داد و گفت: پیج های انتشار دهنده این کلیپ نیز توسط پلیس فتا مسدود شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد می شود.