۰ نفر

براساس تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا؛

تسهیلات کرونایی جدید فعالان فرهنگ و هنر چقد رشد؟

۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۰۳
کد خبر: 488003
تسهیلات کرونایی جدید فعالان فرهنگ و هنر چقد رشد؟

کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، کلیات دستورالعمل مرحله دوم پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به فعالان بخش فرهنگ و هنر و رسانه را تصویب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در سی وسومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که به ریاست نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد،  اعضای کارگروه با  کلیات دستور العمل اعطای تسهیلات کرونایی مرحله دوم به همه کسب وکارها و فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه موافقت کردند که بر مبنای آن،  متقاضیان، با معرفی و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت نام در سامانه کارا می‌توانند از تسهیلات جدید دولت در مرحله دوم بهره‌مند شوند.

پیش بینی می شود که این تسهیلات به حدود ۲۶ هزار و ۱۶۸ فعال و کسب‌وکار آسیب دیده  از کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه پرداخت شود.

ابلاغ و نهایی سازی پرداخت این تسهیلات جدید به بخش فرهنگ، هنر و رسانه منوط به تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سی و سومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا امروز دوشنبه  با حضور محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس این کارگروه و  وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی عضو کارگروه در ساختمان کوثر ریاست جمهوری تشکیل شد.