۰ نفر

حضور جهانگیری در منزل جان باختگان حادثه سقوط هواپیما

۲۳ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۳۱
کد خبر: 409394
حضور جهانگیری در منزل جان باختگان حادثه سقوط هواپیما

معاون اول رئیس جمهوری بعد از ظهر دوشنبه با حضور در منزل محمدحسین و زینب اسدی لاری دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین، ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده داغدار آنان از خداوند برای این خانواده و همه کسانی که عزیزی را دراین حادثه اسفناک از دست داده اند، طلب صبر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری مصیبت از دست دادن عزیزان را داغی سنگین توصیف کرد و گفت: بنده دو بار داغدار دو برادر شهیدم شده‌ام و تجربه از دست دادن عزیزانم را داشته ام لذا حال شما را درک می کنم و از عمق جان به شما تسلیت می گویم.

وی ضمن طلب غفران و علو درجات برای همه درگذشتگان این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد چندین حادثه ناگوار در کشورمان بودیم که سقوط این هواپیما در اثر یک خطا، از بدترین این اتفاقات بود و باید تلاش کنیم از اشتباهات درس بگیریم و اجازه ندهیم در آینده اتفاقات تلخ مشابه تکرار شوند.

پدر و مادر محمدحسین و زینب اسدی لاری نیز ضمن بیان گوشه‌هایی از فضائل اخلاقی و علمی فرزندان خود به دینمداری و علاقمندی عمیق فرزندانشان به ایران و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشتند که فرزندانشان پس از شرکت در مراسم شکوهمند تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در اندیشه برگزاری مراسمی شایسته برای این شهید بزرگوار در کانادا بودند.

محمد حسین و زینب اسدی لاری فرزندان دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند که در حادثه اخیر سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین جان خود را از دست دادند.