۰ نفر

رانندگان بازگشت خود را مدیریت کنند

۱۰ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۵۵
کد خبر: 260966
رانندگان بازگشت خود را مدیریت کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به وضعیت جاده‌ها و حجم سفرهای نوروزی به مسافران توصیه می‌شود بازگشت خود را به پایان تعطیلات موکول نکنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: امسال شاهد افزایش ۱۳ درصدی سفرهای نوروزی شهروندان هستیم.

وی افزود: همین امر باعث شده تا ضرورت پیدا کند که مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و از همین امروز به فکر برگشت باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: موضوع بازگشت مسافران نه تنها به دلیل بار ترافیکی بالا دارای اهمیت است بلکه شرایط جوی کشور نیز تغییر کرده و همین امر هم بازگشت سریعتر هموطنان به شهرهایشان را می‌طلبد.

سرهنگ رحمانی همچنین با اشاره به این مطلب که در ایام نوروز تعداد زیادی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری مقصد رخ داده است گفت: رانندگان باید در این مقطع از سفر یعنی در ۳۰ کیلومتری مقصد خود توجه بیشتری به رعایت مقررات و قوانین داشته باشند.

وی از رانندگان خواست برای آغاز بازگشت خود به شهرهای‌شان استراحت کافی کرده و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی از ادامه سفر و رانندگی خودداری کنند.