۰ نفر

حرکت متفاوت دلار و طلا

قیمت سکه ۱۰میلیونی نماند!

۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴
کد خبر: 456978
قیمت سکه ۱۰میلیونی نماند!

در بازار ارز امروز قیمت فروش اندکی افزایش یافت اما در بازار طلا و سکه نرخ ها اندکی کاهش داشت و در برخی موارد ثابت ماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت سکه طرح جدید در ابتدای روز به کانال ۱۰میلیون تومان بازگشته بود

نیم‌سکه نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می شود. ربع سکه هم ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به روز گذشته ثبات خود را حفظ کرده است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۹۷۷ دلار است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی ها یک میلیون و ۶۸ هزار تومان داد و ستد می شود که کاهش ۳۰۰۰ تومانی دارد.

در جریان معاملات بازار ارز هم نرخ خرید دلار و یورو نسبت به دیروز ثابت مانده اما نرخ فروش این دو نوع ارز ۲۰۰ تومان افزایش یافته است. 

قیمت دلار بالا رفت

امروز (یکشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و معادل ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز فروختند که نرخ خرید دلار در مقایسه با معاملات دیروز ثابت مانده اما نرخ فروش این ارز ۲۰۰ تومان افزایش یافته است‌.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریدند و به قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان نیز فروختند که نرخ خرید یورو نیز تغییری نکرده اما نرخ فروش آن با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است. 

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید قیمت گذاری کردند.