۰ نفر

نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵
کد خبر: 839915
نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن دو نفر براثرمسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیداسماعیل نصراللهی، نخبه معلول ساروی همراه پدرش براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. سیداسماعیل با وجود داشتن معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق‌ زدن کتاب را نداشت، پارسال توانست در کنکور رتبه ۲۵ را در رشته انسانی کسب کند.

سید احمد نصراللهی، پدر اسماعیل، جراح دندانپزشک در بیمارستان امام (ره)‌ ساری بود. براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حال مادر این نخبه شهر ساری، پری حجی‌زاده دوینی، که او نیز پرستار بیمارستان امام بود، مساعد نیست و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این‌باره توضیح داد: امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

زکریا اشک‌پور گفت: یک زن ۴۴ ساله که به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، پس از لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

او افزود: در این حادثه، دو مرد ۵۰ و ۱۸ ساله (سیداسماعیل نصراللهی و پدرش) به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha