۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از قیمت انواع تورهای داخلی؛

به مناسب روز شیراز؛ قیمت تور گردشگری شیراز چند؟ + جدول

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 839820
به مناسب روز شیراز؛ قیمت تور گردشگری شیراز چند؟ + جدول

بررسی اقتصادآنلاین از قیمت تور گردشگری شیراز برای سفر در اردیبهشت ماه را در این گزارش بخوانید.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ در تقویم گاهشماری، سال به چهار فصل تقسیم می‌شد که اول و میانه هر فصل را جشن می‌گرفتند. روز ۱۵ اردیبهشت به عنوان جشن میانه بهار، به بهاربد معروف است که از جشن‌های اصلی ایران باستان شناخته می‌شود. به اعتقاد زرتشتیان در این روز، زرتشت پیام‌آور اهورامزدا است.

چه روزی بهتر از ۱۵ اردیبهشت که نه تنها مصادف با یک جشن باستانی است بلکه زیباترین ماه سال در شیراز هم محسوب می‌شود. هوای خنک و عالی، دشت‌های پر از گل و پیچیدن عطر بهار نارنج در کوچه پس کوچه‌های شیراز، اردیبهشت را تبدیل به یکی از بهترین زمان‌های سفر به شیراز تبدیل کرده است.

اردیبهشت در شیراز با زادروز سعدی شیراز آغاز می‌شود و با بزرگداشت ملاصداری شیرازی هم به پایان می‌رسد.

همه این موارد باعث شدند تا روز ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز شیراز نامگذاری شود و از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت را هفته شیراز. در این روز برنامه‌های مختلفی از طرف نهادهای مختلف مانند شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شوند کههر یک در نوع خود جذاب و دیدنی هستند. بنابراین، سفری کوتاه به شیراز در این ماه زیبای بهار می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافران باشد.

به مناسب روز شیراز؛ قیمت تور گردشگری شیراز چند؟ + جدول

اگر قصد سفر به شیراز دارید و انتخاب شما تور زمینی است، در ادامه به بررسی هزینه‌های اقامت در هتل‌های شیراز با انتخاب این تور (با قطار) می‌پردازیم.

برای دو شب اقامت در هتل ساسان (دو ستاره) باید سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. این در حالی است که برای سه شب اقامت در این هتل باید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بپردازید.

قیمت اقامت در هتل ارگ (سه ستاره) برای دو شب، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای سه شب چهار میلیون و پنجاه هزار تومان اعلام شده است.

قیمت دقیق اقامت در دیگر هتل‌ها را با جزییات در جدول زیر بخوانید.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های ذکر شده ندارد*

قیمت تور زمینی ارزان‌قیمت شیراز (با قطار)
اسم هتل درجه ستاره هزینه دو شب اقامت (تومان) هزینه سه شب اقامت (تومان)
ساسان ۲ ستاره ۳,۱۰۰,۰۰۰ ۳,۶۰۰,۰۰۰
ارگ ۳ ستاره ۳,۴۰۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰
وکیل ۳ ستاره ۳,۶۰۰,۰۰۰ ۴,۳۵۰,۰۰۰
بین الحرمین ۳ ستاره ۳,۸۰۰,۰۰۰ ۴,۶۰۰,۰۰۰

اگر قصد سفر با هواپیما را دارید و انتخاب شما تور هوایی است، قیمت‌ها تا چند میلیون تومان افزایش می‌یابند. به طوری که برای اقامت در هتل دو ستاره ساسان برای دو شب باید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای سه شب ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنید. این در حالی است که قیمت اقامت در هتل چهار ستاره شیرازیس هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

برای اطلاع از قیمت دقیق اقامت در هتل‌های دیگر نیز جدول زیر را بخوانید؛

قیمت تور هوایی شیراز (اردیبهشت ۱۴۰۳)
اسم هتل درجه ستاره هزینه دو شب اقامت (تومان) هزینه سه شب اقامت (تومان)
ساسان ۲ ستاره ۶,۴۰۰,۰۰۰ ۶,۹۰۰,۰۰۰
وکیل ۳ ستاره ۶,۹۰۰,۰۰۰ ۷,۶۰۰,۰۰۰
شیرازیس ۴ ستاره ۷,۴۰۰,۰۰۰ ۸,۴۰۰,۰۰۰
هما ۵ ستاره ۹,۷۰۰,۰۰۰ ۱۱,۸۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha