۰ نفر

حضور رییس و نائب رییس شورای شهر با لباس سپاه پاسداران در صحن شورا

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 697234
حضور رییس و نائب رییس شورای شهر با لباس سپاه پاسداران در صحن شورا

رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه شنبه شورا با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن علنی حضور پیدا کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور مهدی چمران و پرویز سروری ریاست و نایب رئیس شورای شهر تهران که در این جلسه با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه حضور پیدا کردند آغاز شد. در ابتدای این جلسه مهدی چمران در تاریخ نگاری به پنجم بهمن ماه و شهادت امام هادی (ع) اشاره کرد و این روز را تسلیت گفت.

وی در ادامه به ششم بهمن ماه سالروز حادثه شهر آمل در سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: در آن ایام عده‌ای از نیروهای چپ گرا و کمونیست آن روز نیروی نظامی را در جنگل آماده کردند و به شهر آمل حمله کردند. در آنجا برای خود قصد داشتند حکومتی را تشکیل دهند که با مقاومت خود مردم آمل مواجه شدند به شکلی که این شهر به عنوان شهر هزار سنگر معروف شد و مردم این شهر در مقابل آنها ایستادگی کردند و توطئه آنها خنثی شد. باید سالروز مقاومت قهرمانانه شهر آمل را تبریک بگوییم که در تاریخ جاودانه شد. بار دیگر نیز دشمن تلاش کرد کار مشابهی در غرب کشور انجام دهد که باز هم با ایستادگی مردم مواجه شد. به هر ترتیب مردم آمل با این مقاومت نام نیکی از خود به جای گذاشتند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هم اندیشی روز یکشنبه هفته جاری مقرر کرده بودند در مقابله با حرکت پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام دهند که یکی از آنها حضور اعضای شورا با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن علنی مجلس بود که در همین راستا در جلسه امروز سه شنبه مهدی چمران ریاست شورا و پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران با لباس سپاه حضور یافتند.