۰ نفر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران مطرح کرد:

درخواست از شهروندان برای استفاده از تاکسی در ساعات پیک جابجایی در شهر

۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵
کد خبر: 477329
درخواست از شهروندان برای استفاده از تاکسی در ساعات پیک جابجایی در شهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان درخواست کرد در ساعات پیک جابجایی مسافر به منظور رعایت فاصله اجتماعی از ظرفیت تاکسی ها استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین تاکسیران ها گفت: همه رانندگان محترم تاکسی در تهران اگر نیاز به مواد ضدعفونی دست و سطوح دارند می توانند با مراجعه به ایستگاه های ما این  مواد را دریافت کنند. 

او با اشاره به دستور ستاد کرونا بر استفاده از ماسک در تاکسی ها گفت: از شهروندان خواهش می کنم با توجه به اینکه اگر شهروندی ماسک نداشته باشد، هم مسافر و هم راننده جریمه می شوند این مساله را رعایت کنند تا نه برای خود و نه برای تاکسیران مشکلی پیش نیاید.

او با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در تاکسیرانی داریم، رعایت فاصله  گذاری اجتماعی در ساعات پیک ممکن است فراهم نباشد، افزود: با  توجه به اینکه ظرفیت خطوط  تاکسیرانی ۵۰ درصد سال گذشته است و به نسبت سال گذشته ۵۰ درصد ظرفیت خالی داریم از شهروندان درخواست می کنم در ساعات پیک از خطوط تاکسی به عنوان مکمل ناوگان حمل ونقل عمومی استفاه کنند.

قنادان درباره گشت های نظارتی گفت: گشت های نظارتی به صورت دائم در سطح شهر حضور دارند و در هفته های اخیر اولویت آنها برخورد با عدم استفاده از ماسک در تاکسی ها خواهد بود.