۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

ابتلای یک نفر از پرسنل شورای شهر تهران به کرونا/ بررسی ابعاد حادثه سینا اطهر در صحن شورا با حضور شهردار

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبر: 450764
ابتلای یک نفر از پرسنل شورای شهر تهران به کرونا/ بررسی ابعاد حادثه سینا اطهر در صحن شورا با حضور شهردار

رئیس شورای شهر تهران از ابتلای یک نفر از نیروهاس خدماتی شورای شهر به کرونا خبر داد.

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی در حاشیه دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم اندیشی گفت: درباره پروژه های اولویت محور و تحقق پذیر بررسی شد. همچنین درباره ابتلا به کرونا در شورای شهر صحبت شد چرا که خبری آمد مبنی بر اینکه دو، سه نفر از پرسنل در شورای شهر به کرونا مبتلا شدند و از تعدادی تست گرفتند و خوشبختانه تست یک نفر مثبت اعلام شد.

هاشمی با بیان اینکه فرد مبتلا از پرسنل خدماتی شورای شهر است گفت: اوضاع در شورا خوب است و تصمیم گرفتیم دو هفته ای شورا را تعطیل کنیم و این تعطیلی کنسل شد.

هاشمی همچنین به حادثه کلینیک سینا اطهر نیز اشاره کرد و گفت: از روزی که حادثه ناگوار کلینیک سینا رخ داد کارگروهی در شورا با ریاست کمیسیون محیط زیست و سلامت و همکاری کمیسیون نظارت و حقوقی و معماری و شهر آغاز کرد و جلسات مفصلی برگزارشد. روز گذشته یک جلسه سه ساعته برگزار شد و موضوع بازبینی و بررسی شد و امروز به این مساله پرداخته می شود.

هاشمی با بیان اینکه قرار است به بحث تتش سوزی کلنیک سینا با حضور شهردار تهران پرداخته شود گفت: از شهردار تهران دعوت کردیم و موضوع را بررسی کردیم. امروز دستور جلسه صحن را عوض کردیم و بحث جلسه اولیه صبح هم بحث حادثه نا گوار سینا بود.

او ادامه داد: آقای شهردار قرار است به صحن بیایند و دست اندرکاران هم از وزارت بهداشت دعوت شدند که البته گفتند شاید امروز نیایند. وزارت کار ،شهرداری، وزارت بهداشت در این باره مسئول هستند و قرار است نتایج امروز به صحن اعلام شود.

هاشمی درباره ساختمان های نا ایمن تهران گفت:

بعد از پلاسکو پایش زیادی در تهران انجام شد و حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن تشخیص داده شد که ۲۲۰ ملک ایمن شده و ۳۲۰۰ ملک در حال ایمن سازی هستند و در مورد نزدیک به ۳ هزار ملک اقدام خاصی نکردند.

هاشمی گفت: ما در شورای شهر ضابط قضایی نداریم زمانی می توانیم اقدام کنیم که در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم گیری شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ضوابط قضایی دراین موارد با وزارت بهداشت و وزارت کار است. ما گزارش نا ایمنی را هم به وزارت بهداشت و وزارت کار می دهیم .