۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی؛

تبدیل پادگان۰۶ به بوستان، حاکم شدن نگاه برد-برد میان ارتش و شهرداری است

۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱
کد خبر: 444186
تبدیل پادگان۰۶ به بوستان، حاکم شدن نگاه برد-برد میان ارتش و شهرداری است

تبدیل ۷۰درصد پادگان ۰۶ به بوستان ارتش،حاکم شدن نگاه برد-برد میان ارتش و مجموعه های شهری است.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آئین کلنگ زنی بوستان بزرگ مرکز آموزشی ۰۶ جوادالائمه، با تشکر از امیر موسوی فرمانده ارتش، درسخنانی گفت: از فرماندهی محترم ارتش تشکر میکنم که با همراهی ایشان موفق شدیم که نگاه انتقال پادگان از شهرها را اجرایی کنیم. همچنین از نگاه تعاملی میان شورای عالی شهرسازی و شورای شهر تشکر می‌کنم که که موجب شد این پروژه پس از توقف ۱۰ ساله اجرایی شود.

وی ادامه داد: ارتش توانست در راستای فرمایشات فرماندهی کل قوا بخشی از پادگان ها که در شهرها قرار گرفته بود را در اختیار نهاد شهری و توسعه شهر قرار دهد.

اسلامی همچنین اظهار داشت: از مجموع مساحت پادگان ها ۷۰ درصد در اختیار نهاد شهری قرار گرفته و ۳۰ را ارتش استفاده می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این محوطه یک محیط مسکونی و خدماتی در اختیار ارتش و منطقه‌ای از مجموعه به پارک تبدیل شده و در خدمت استفاده عموم قرار خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم با اجرای پروژه هایی از این دست زمینه‌ساز بهبود زندگی شهری و افزایش فضاهای شهری خدماتی را داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: موضوعی که در این جا مهم است نقش مهم کمیسیون ماده ۵ و حاکم شدن نگاه برد-برد میان ارتش و مجموعه های شهری است که ان‌شاءالله هم بر مردم مبارک باشد و هم ارتش بتواند ساخت و ساز خود را در بخشی که متعلق به آنها است در قالب یک پروِژه منسجم اجرایی کند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که این مجموعه بتواند کارکرد متفاوت و موثر برای ارتش و مردم داشته باشد و همه بتوانند با کیفیت و سهولت از آن بهره برداری کنند