۰ نفر

اگر بنا به تعدیل نیرو است چرا از ستاد مرکزی شروع نمی‌کنند!؟

مدیرعامل شهروند در واکنش به پیام مخاطبان اقتصادآنلاین: گوشت با کیفیت ارزان قیمت نخواهد بود!

۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 296264
مدیرعامل شهروند در واکنش به پیام مخاطبان اقتصادآنلاین: گوشت با کیفیت ارزان قیمت نخواهد بود!

در واکنش به پیام یکی از مخاطبان اقتصادآنلاین مبنی بر وجود مقدار زیادی چربی در بسته‌های یک کیلویی گوشت قرمز شهروند، مدیرعامل شهروند گفت: اگر بنا باشد گوشت با کیفیت در فروشگاه‌های شهروند عرضه کنیم قیمتش ۴۱هزار تومان نیست،۸۰هزار تومان است.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ مسعود سریع‌القلم در واکنش به عرضه گوشت بی‌کیفیت در فروشگاه شهروند به اقتصادآنلاین گفت: ما گوشتمان را از تنظیم بازار وزارت بازرگانی می‌گیریم،گوشت آزاد الان کیلویی ۸۰هزار تومان است اما ما گوشت را در شهروند کیلویی ۴۱هزار تومان عرضه می‌کنیم.اگر بخواهیم گوشت با کیفیت داخلی عرضه کنیم قیمت‌ها به شدت افزایش می‌یابد. 

او با بیان اینکه در حال حاضر بهترین گوشت تنظیم بازار فقط در شهروند به فروش می‌رسد،اظهار کرد:در حال حاضر ما بحران تامین گوشت داریم،زیرا گوشت ما گوشت تنظیم بازار و وارداتی است و در حال در زمینه واردات مشکل داریم.ما اجازه تامین گوشت از هیچ مبادی دیگری نداریم و اگر گوشت آزاد بیاریم قیمت‌ها اینگونه نمی‌ماند. 

سریع‌القلم با اشاره به وجود بحران تامین کالا در کشور،تاکید کرد:بحران تامین کالا به‌خاطر این است که اوضاع تامین کالا خوب نیست و از طرفی قیمت ارز و مشکلات ترخیص کالا در گمرک نیز به این بحران دامن زده است.

 مدیرعامل شهروند با اشاره به اعمال تخفیف بر ۱۰هزار قلم کالای این فروشگاه،اظهار کرد:کالاهایمان را از ۵تا ۵۰درصد تخفیف گذاشته‌ایم.از شش ماه گذشته تا امروز هم ۳۰۰هزار نفر به مشتریان ما اضافه شده است.ما در مقابل افزایش قیمت مقاومت کرده‌ایم. او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا سود فروشگاه‌های شهروند پایین است،گفت که سود همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایین است و این فقط مشکل ما نیست.شهروند ۵۰درصد کل درآمدش را به حقوق کارمندان اختصاص می‌دهد.نمی‌توانیم تعدیل نیرو کنیم،اگر بنا به تعدیل است چرا از ستاد شروع نمی‌کنند؟!