۰ نفر

عوارض ترسناک بیداری با زنگ موبایل!

۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴
کد خبر: 402504
عوارض ترسناک بیداری با زنگ موبایل!

اگر شما هم همانند اغلب افراد از زنگ موبایل برای بیدار شدن استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم این مقاله را بخوانید و حواستان باشد دیگر با زنگ موبایل بیدار نشوید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اگر شما هم همانند اغلب افراد از زنگ موبایل برای بیدار شدن استفاده می کنید توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و حواستان باشد دیگر با زنگ موبایل بیدار نشوید.

با ورود موبایل به زندگی هرکدام از ما، این دستگاه عجیب جای بسیاری از لوازم سنتی را در خانه هایمان گرفته است. یکی از لوازمی که نقش آن در خانه کمرنگ شده ساعت است.

هر چه مدت زمان صحبت کردن با موبایل بیشتر باشد عوارض بیشتری برای "مغز" و بدن ایجاد می کند و باعث کاهش میزان حافظه و فراموشی شما می شود.

بررسی ها نشان می دهند زمانی که از موبایل استفاده نمی کنید آن را در جیب خود قرار ندهید و به دور گردنتان نیندازید.

گفتنی است عوارض موبایل در حالت خاموش کمتر است اما اگر باتری آن در آورده شود تقریبا بی عارضه می شود پزشکان توصیه می کنند بهتر است برای بیدار شدن از "زنگ موبایل" استفاده نکنید و آن را از خود دور نگه دارید.

بیدار شدن با موبایل باعث "افزایش نبض" و "ضربان قلبی" می شود و باعث می شود تا کارایی لازم را در طول روز نداشته باشید.

نتایج مطالعات همچنین نشان می دهند افرادی که با زنگ موبایل از خواب بیدار می شوند در طول روز "احساس کسالت" و خستگی بیشتری دارند و دچار سردرد و گاهی "میگرن های عصبی" خواهند شد.

پزشکان به افرادی که صبح ها سخت از خواب بیدار می شوند توصیه می کنند حتما از ساعت برای تنظیم ساعت خواب خود استفاده کنند.