۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در محله مرزداران تهران

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
کد خبر: 552223
قیمت مسکن در محله مرزداران تهران

قیمت آپارتمان های محله مرزداران تهران از متری 35میلیون تومان شروع شده و به متری 110میلیون تومان هم می‌رسد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ مرزداران یک محله در غرب پایتخت و منطقه2 شهرداری است؛ این محله جزو گران‌ترین محله‌های غربی تهران محسوب می‌شود و متوسط قیمت مسکن در آن بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در سطح شهر تهران است؛ مرزداران از نظر دسترسی وضعیت مناسبی داشته و جز خوش مسیرترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید.

یک کارشناس مشاور املاک در این محله، در خصوص قیمت مسکن در مرزداران، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: قیمت مسکن در مرزداران، از متری35میلیون تومان شروع شده و تا متری 110میلیون تومان و گاهی بیشتر می‌رسد؛ البته ممکن است واحدی با قیمت پایین‌تر از 35میلیون تومان نیز دیده شود ولی واحدهای ارزنده از این رقم به بالا است. همچنین اینطور نیست که اکثر واحدها بالای 100میلیون باشد؛ برخی از واحدهای بسیار لوکس با این قیمت فروخته می‌شود.

خانه‌های نوساز در مرزداران از متری 50میلیون تومان شروع می‌شود و اگر بخواهید با سرمایه 4میلیارد تومانی یک خانه نوساز بخرید، امکان خرید یک خانه 70 تا 75متری وجود دارد؛ اگر سن بنا برایتان مهم نباشد، خانه‌های بزرگتری هم گیرتان می‌آید.

به گفته این کارشناس مشاور املاک، موقعیت و سازنده ملک و سایر شرایط واحد، نقش زیادی در قیمت مسکن دارد و برخی از واحدها تنها به خاطر نام سازنده، قیمتی بسیار بالاتر از واحدهای مشابه در منطقه دارد؛ سپر و البرز از گران‌ترین خیابان‌های مرزداران به حساب آمده و قیمت مسکن در آن‌ها از دیگر نقاط مرزداران بالاتر است.

همچنین برای رهن مسکن در این محله، باید دید که چه چیزی مد نظر فرد است؛ اما به طور کل با سرمایه 350میلیون تومانی، امکان رهن کامل یک واحد 70متری در مرزداران وجود دارد؛ هرچه متراژ بالاتر باشد، این رقم نیز بالاتر خواهد بود.