۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ساینا با ۴۶میلیون پیش‌پرداخت +لینک

۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹
کد خبر: 510056
ثبت نام ساینا با ۴۶میلیون پیش‌پرداخت +لینک

در طرح جدید فروش فوق العاده سایپا که تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد، متقاضیان خرید ساینا دنده ای می‌توانند با پیش پرداخت 92 میلیون و 928 هزار تومان در دوره 90روزه و با پیش پرداخت 46میلیون و 400هزار تومان در دوره یک‌ساله، صاحب این خودرو شوند.

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

فروش فوق العاده سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، علاقمندان به خرید سایناS در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله سایپا، می توانند با پیش پرداخت 130میلیون و 292هزار تومان بعد از 90روز و با پرداخت 69میلیون و 800هزار تومان بعد از یک سال صاحب این محصول از سایپا شوند. متقاضیان خرید کوئیکS نیز، با پیش پرداخت 65میلیون و 100هزار تومان در دوره یک‌ساله صاحب این خودرو خواهند شد.

همچنین در طرح های مذکور، قیمت خودرو وانت پراید ۹۱میلیون تومان، تیبا ۸۷میلیون تومان، تیبا ۲ معادل ۹۵میلیون و ۴۲۶هزار تومان، ساینا دنده‌ای ۹۳ میلیون تومان، کوییک دنده‌ ای ۱۲۹میلیون و ۷۵۵هزار تومان، کوییک R معادل ۱۳۹میلیون و ۷۵۵هزار تومان و خودرو ساینا S نیز ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان خواهد بود.

در این طرح فروش ، ۷ مدل از محصولات سایپا به‌صورت فروش فوق‌العاده و ۹ مدل از محصولات به‌صورت پیش‌فروش یکساله عرضه می‌شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

گروه خودروسازی سایپا  از  ۹ اسفندماه و فقط به مدت ۳ روز، طرح جدید فروش فوق العاده محصولات خود را آغاز کرده است. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا، نسبت به ثبت‌نام محصول مورد نظر اقدام نمایند.

سایپا

سایپا