۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل

۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبر: 486055
ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل

فروش فوق‌ العاده پنج محصول شرکت خودروسازی ایران خودرو از دیروز یکشنبه آغاز شده است.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت خودروسازی ایران خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز متقاضیان ثبت نام خودرو،‌ نهمین مرحله از فروش فوق‌ العاده محصولات خود را از دیروز نهم آذر ماه به مدت سه روز اجرا می‌کند.

ثبت نام خودرو ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو

در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس بنزینی، پژو پارس با موتور تی یو ۵، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. به منظور دستیابی مشتریان واقعی به محصولات،‌ محدودیت های طرح های فروش فوق العاده ایران خودرو کماکان به اجرا گذاشته خواهد شد.

متقاضیان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام درنظر گرفته شده است.

فرآیند ثبت نام ایران خودرو:

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود. 

نکته۲ :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام ایران خودرو:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود بریی واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته۳ :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.