۰ نفر

از ابتدای هفته جاری تاکنون؛

قیمت‌ها در بازار خودرو در حال افزایش است

۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱:۵۰
کد خبر: 472371
قیمت‌ها در بازار خودرو در حال افزایش است

قیمت ها در بازار خودرو از ابتدای هفته جاری تاکنون با شیب ملایمی در حال افزایش است به گونه ای که قیمت پراید۱۱۱ از ابتدای هفته تاکنون ۱میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۳۷میلیون تومان رسیده است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، بازار خودرو در ابتدای مهر ماه استارت افزایش قیمت را زد و پس از گذشت چند روز کاهش ناچیزی را تجربه کرد اما در حال حاضر یک هفته ای است که افزایش قیمت ها را از سرگرفته است به گونه ای که قیمت پژو ۲۰۰۸ از ۱ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان در اول هفته اکنون به قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز که ۱ میلیارد ۱۲۷ میلیون تومان قیمت داشته است در حال حاضر ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

سایر مدل های برند پژو نیز از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به گونه ای که ۲۰۶ تیپ ۲ از قیمت ۲۰۱۸ میلیون تومان طی سه روز گذشته به قیمت ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۲۹۶ میلیون تومان در ابتدای هفته در حال حاضر در مرز ۳۰۰ میلیون تومان ایستاده است و قیمت این خودرو امروز ۲۹۸ میلیون تومان اعلام شده است.

در این میان ۲۰۷ دنده ای ۴۳۳ میلیون تومان، ۲۰۷ اتوماتیک ۴۵۳ میلیون تومان، ۲۰۷ صندوقدار ۴۸۱ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک ۴۲۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۲۱۹ و پژو پارس ساده ۲۴۸ میلیون تومان قیمت دارند.

در این میان انواع خودروهای گروه پراید نیز از افزایش قیمت ها در امان نمانده اند به گونه ای که خودرو پراید ۱۱۱ ا افزایش ۱ میلیون تومانی از ابتدای هفته در حال حاضر به قیمت ۱۳۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی در حال حاضر ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۱۳۲ و ۱۵۱ آن نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت های ۱۲۳ و ۱۲۰ میلیون تومان رسیده اند.

انواع خودروهای گروه تیبا نیز از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به گونه ای که قیمت تیبا هاچ بک ای ایکس از ابتدای هفته تاکنون ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا هاچ بک پلاس نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی از اول هفته تاکنون امروز به قیمت ۱۶۷ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی و تیبا صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۴۴ و ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارند.

در این میان ساینا ای ایکس دنده ای با افزایش ۳ میلیون تومانی نسبت به ابتدای هفته به قیمت ۱۵۸ میلیون تومان رسیده است و ساینا پلاس دنده ای نیز از ۱۷۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به قیمت ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است.