۰ نفر

قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات سایپا برگزار شد

۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
کد خبر: 471927
قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات سایپا برگزار شد

صبح امروز گروه خودروسازی سایپا در حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه ها، مراسم قرعه کشی پیش فروش اخیر محصولات خود را برگزار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، در این مراسم برندگان پیش فروش وانت ۱۵۱، تیبا ۲، تیبا صندوق دار، ساینا و کوییک آر مشخص شدند و قرار است تا پس از بازبینی فرایند قرعه کشی توسط دستگاه های نظارتی، طی ساعات آتی پیامک تکمیل وجه برای منتخبان ارسال شود.

در این مراسم قرعه کشی، در کنار مشخص شدن برندگان اصلی، ۵۰ درصد از ظرفیت موجود هم به عنوان فهرست رزرو به قید قرعه انتخاب شدند تا در صورت انصراف برندگان اصلی، از این فهرست و به ترتیب اولویت، نفرات جایگزین به مرحله تکمیل وجه برسند.

2

برای این طرح فروش ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ متقاضی ثبت شده است. نکته جالب این است که تنها ۱۰ نفر از این افراد، قوانین مربوط به ثبت نام خودرو را رعایت نکرده اند و شرایط لازم را نداشته اند. به این ترتیب افراد مجاز برای شرکت در فرایند قرعه کشی ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر بودند و بیشترین تقاضا هم به تیبا ۲ و سپس به ساینا اختصاص داشت. سایپا در این طرح فروش ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه کرد و بیشترین ظرفیت برای تیبا صندوق دار بود. همچنین کمترین ظرفیت موجود به متقاضیان کوییک آر و کوییک آر (تریم قرمز) تخصیص داده شده بود.

3

4

5

6

7

8