۰ نفر

مدیر عامل ایران‌خودرو اعلام کرد:

فروش فوق‌العاده خودرو در فصل تابستان

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۰
کد خبر: 449787
فروش فوق‌العاده خودرو در فصل تابستان

مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه پیش ثبت‌نام جدید برای تابستان داریم، اعلام کرد: زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرشاد مقیمی اظهار داشت: پیش ثبت نام جدید برای تابستان داریم و زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده که ایران‌خودرو برای تابستان مشارکت در تولید، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده داشته باشد که زمان آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقیمی اضافه کرد: هنوز تعداد خودروها برای پیش فروش مشخص نیست و باید در کمیته خودرو تصمیم گیری می شود اما بر اساس ظرفیت و میزان تولید، بیش از تعداد پیش فروش قبلی است.  

۵ هزار خودرو تحویل داده شده است

وی در خصوص تحویل فروش فوق العاده  ۱۵ هزار دستگاه خودرو، اظهار داشت: خودروها قطعا در زمان ۳ ماهه تعیین شده تحویل داده می شود همچنان که تا به امروز حدود ۵ هزار خودرو از ۱۵ هزار خودرو تحویل داده شده است.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات خودروهای این شرکت داخلی و وارداتی است، گفت: در هر خودرو، میزان وارداتی و داخلی بودن قطعات متفاوت است. اما به طور کلی هر محصول، وابستگی کمی به خارج کشور دارد اما وابستگی به اندازه ای نیست که تولید ما را دچار مشکل کند.