۰ نفر

یک مقام مسئول در ایران خودرو اعلام کرد؛

قرعه‌کشی ۴۵هزار خودرو بین بیش از ۱.۵میلیون شرکت‌کننده/ اعلام اسامی برندگان در ساعت ۱۶امروز

۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبر: 445712
قرعه‌کشی ۴۵هزار خودرو بین بیش از ۱.۵میلیون شرکت‌کننده/ اعلام اسامی برندگان در ساعت ۱۶امروز

یک مقام مسئول در گروه صنعتی ایران‌خودرو از ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۶۲۷هزار نفر در قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات این شرکت خبر داد و گفت: بعد از پاکسازی انجام شده و حذف بیش از ۱۱۲هزار نفر از متقاضیان فاقد شرایط، تعداد شرکت‌کنندگان واجد شرایط برای حضور در قرعه‌کشی امروز به یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۲۹۶نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ کشاورز امروز در مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش ۴۵هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، درباره فرآیند قرعه‌کشی توضیح داد: شرایط ثبت‌نام خودرو امروز همچون فروش فوق‌العاده بود با این تفاوت که تحویل خودرو‌هایی که امروز قرعه‌کشی می‌شود به قیمت روز خواهد بود.

او ادامه داد: ثبت‌ نام ایران خودرو ۴۵هزار خودروی این پیش‌فروش از ۱۸ الی ۲۰خرداد انجام شد، در این طرح مجموعا یک میلیون و ۶۲۷هزار و ۵۵۷نفر ثبت‌نام کردند که پس از پاکسازی بیش از ۱۱۲هزار نفر که دارای پلاک فعال یا شرکت‌کننده سایپا بودند حذف شدند و به این ترتیب تعداد شرکت‌کنندگان نهایی به یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۲۹۶نفر رسید.

14

مدیر سیستم‌ها و فرآیند‌های کسب‌و‌کار ایران‌خودرو افزود: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان برای خودروی دنا پلاس با بیش از ۳۳۳هزار متقاضی با ظرفیت ۳۷۰۰خودرو و پژوپارسTU5 با بیش از ۳۱۸هزار متقاضی و ظرفیت ۸۱۸۰خودرو است.

16

به گفته کشاورز، اسامی برندگان ایران خودرو از ساعت ۱۶امروز علاوه بر قرار گرفتن در سایت رسمی شرکت به صورت پیامک و تماس با برندگان اعلام می‌شود و خریداران فرصت دارند از یکشنبه ۱۰صبح به مدت ۷۲ساعت مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

17