۰ نفر

۲مداح در خوزستان بازداشت شدند

۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۹
کد خبر: 511063
۲مداح در خوزستان بازداشت شدند

بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: ۲ مداح و مرثیه سرا که در یک مجلس ترحیم در این بخش به اجرای برنامه پرداختند روانه بازداشتگاه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم سپاس زاده پنجشنبه اظهار داشت: بعد از فوت یکی از ساکنان روستای سر دره بخش صیدون، در چند مرحله به خانواده وی توصیه شد تا با توجه به شرایط ویژه خوزستان از حیث شیوع کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری مراسم عمومی پرهیز کرده و مراسم تشییع را خانوادگی و با حضور حداکثر ۵۰ نفر برگزار کنند.

وی افزود: از پسر این مرحوم نیز تعهد گرفته شد تا شاهد برگزاری یک مراسم شلوغ نباشیم.

بخشدار صیدون گفت: متاسفانه روز گذشته این خانواده جسد فرد متوفی را ساعت ۶ صبح از سردخانه تحویل گرفتند و تا حدود ساعت ۹ مراسم تشییع را به تاخیر انداختند تا جمعیت زیادی در مراسم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور ۲ مداح محلی برگزار شد افزود: شب گذشته یکی از این مداحان بازداشت شد و فرد دیگر نیز امروز دستگیر و روانه بازداشتگاه گردید.

سپاس زاده از صدور حکم بازداشت برای پسر متوفی نیز خبرداد و اضافه کرد: در اولین فرصت این فرد نیز بازداشت خواهد شد تا دادگاه در مورد تخلفات وی تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: سلامت مردم خط قرمز ماست و با کمک دستگاه قضا با تمام کسانی که اقدام به برگزاری مراسم ترحیم کنند و خوانندگان این مراسم برخورد قانونی می شود.

بخشدار صیدون در پایان گفت: خواننده ای که چند روز پیش به دلیل اجرای برنامه در یک جشن عروسی بازداشت شده بود نیز تفهیم اتهام شده‌است.