۰ نفر

سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران +عکس

۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۰:۵۵
کد خبر: 432439
سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط آهن‌آلات یک دستگاه تاورکرین در یک کارگاه ساختمانی در غرب تهران و مصدومیت دو نفر بر اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر سقوط قطعات یک دستگاه تاورکرین در یک پروژه ساختمانی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۸ امروز یک مورد حادثه سقوط از دستگاه تاورکرین در بزرگراه چمران، خیابان جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت بود که در آن یک دستگاه تاورکرین وجود داشت و بنابر اظهارات شاهدان دو کارگر در ارتفاع حدوداً ۱۱ متری مشغول کار روی این دستگاه و جمع‌آوری آن بودند.

وی تصریح کرد: به یک‌باره هر دو کارگر به دلیل سقوط بخشی از دستگاه، به پایین سقوط کرده و داخل گودالی (محل نصب پایایه‌های تاورکرین) نقش بر زمین شده بودند.

ملکی افزود: مقادیری آهن‌آلات نیز در کنار این کارگران ریخته بود و هر دو آسیب‌های زیادی دیده بودند که آتش‌نشانان در گام نخست آهن‌ها و قطعات را با احتیاط کامل کنار زده و موفق شدند به این دو کارگر ۴۵ و ۴۸ ساله دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: هر دو کارگر با دقت فراوان روی برانکارد مخصوص آتش‌نشانی فیکس شده و به سطح زمین انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به تحویل هر دو مصدوم به عوامل اورژانس، گفت: در نهایت این عملیات در ساعت ۱۸:۵۲ به پایان رسید و آتش‌نشانان محل حادثه را تحویل عوامل پروژه دادند.

سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران

سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران

سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران

سقوط خونین تاورکرین در غرب تهران