۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر خسیسی!

۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبر: 703797
تست شخصیت؛ بگو در تصویر چه دیدی تا بگم چقدر خسیسی!

در تست شخصیت امروز سعی شده است مبحث خساست و سخاوتمندی افراد به چالش کشیده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ تست شخصیت امروز مسئله سخاوت و بخشش را بررسی میکند. زندگی با فرد خسیس چالش برانگیز است. هر وقت که پیشنهاد خرید چیزی یا رفتن به رستورانی را می دادم با دلایل به ظاهر منطقی و عقلانی من را راضی می کرد که آن جنس را نخرم یا آن رستوران نرویم اوایل فکر می کردم خیلی مقتصده بعد دیدم نه کمی بیشتر از این حرفا دارد خساست به خرج می دهد کمی بعد دیدم آنقدر در مورد مسائل مالی حساسیت نشان می دهد که گاه از کوره در میروم، به نظر شما با چنین فردی می شود زندگی کرد؟

تست شخصیت گیتار و خرس

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. خساست در شیوه خرج و پس‌انداز کردن، رفتارهای فردی و اجتماعی، ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران، گوشه‌گیری، امتناع از حضور در جمع، توجه بیش از حد به رفتارهای دیگران و بررسی رفتارهای آنها به قصد انتقاد و … مشاهده می‌شود.

حالا بگو در اولین نگاه در تصویر چه دیدی؟


شما چقدر آدم باانصافی هستید؟

بگو در تصویر چه دیدی تا بگم به چه رفتاری عصبانی میشی!

بگو در اولین نگاه چه دیدی تا بگم بهترین اخلاقت چیه؟

اگر می خواهید نامزدتان را محک بزنید این چالش را از دست ندهید!


تست شخصیت گیتار و خرس

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت گیتار و خرس

 

خرس

در تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید بگوییم شما فردی فداکار و مهربان هستید . همیشه نگران اطرافیانتان هستید وقتی دچار ناراحتی و مشکلی میشوید کمتر پیش می آید از کسی درخواست کمک کنید و گوشه گیر می شوید. شما از جمله افراد سخاوتمندی هستید که بدون هیچ توقعی می بخشید.

گیتار

اما اگر گیتار را دیدید باید بگوییم شما فردی برونگران هستید البته کمی مغرور و از شنیدن فرمان و دستور بیزارید. شما به سرعت با غربیه ها ارتباط برقرار میکنید. شما در قید و بند هیچ قانونی نیستید و همه چیز را آنطور که دوست دارید پیش می برید. اما در بخشیدن داشته هایتان کمی محتاط هستید حتی شاید در زدن یک لبخند هم گاهی خست به خرج می دهید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین