۰ نفر

تست شخصیت؛ شما چقدر آدم باانصافی هستید؟

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۵
کد خبر: 702437
تست شخصیت؛ شما چقدر آدم باانصافی هستید؟

در تست شخصیت امروز سعی شده است موضوع انصاف و زود قضاوت کردن را بررسی کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز به سراغ خصیصه زیبای انصاف رفته ایم. اینکه می گویند که انصاف داشته باشید. آیا مثلا من اگر به حرف سخن چین گوش ندهم یا مثلا سوء ظن به دوستم نداشته باشم، نسبت به او، انصاف داشته ام؟ متأسفانه در جامعه در شرایطی دیده می شود خشم بر بردباری و نارضایتی بر خشنودی، و فرصت طلبی بر ایثار و مصلحت شخصی بر مصلحت‌های شرعی پیروز شده، که بر اثر همهء این‌ها اخلاقی بزرگ و ارزشی هدفمند به باد فراموشی سپرده خواهد شد

تست شخصیت سگ و گربه

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. قضاوت کردن به‌ نوبه خود رفتار بدی نیست بلکه یکی از فرآیندهای عالی ذهن انسان محسوب می‌شود. اما هنگامی‌که قضاوت عجولانه و بدون تفکر کافی صورت بگیرد می‌تواند پیامدهای ناخوشایندی برای فرد داشته باشد چراکه افراد بر اساس قضاوت‌های خود در زندگی دست به عمل می‌زنند. در نتیجه قضاوت نادرست به چرخه نادرستی از اعمال، افکار و احساسات می‌انجامد. اگر به دنبال این هستید که از قضاوت زودهنگام پیشگیری کنید.

حالا بگو در اولین نگاه به تصویر چه دیدی؟


 

بگو در اولین نگاه در تصویر چه دیدی تا بگم بهترین اخلاقت چیه!

 چرا در عشق شکست می خوریم؟

جواب این چالش رو بده تا بگم چقدر مهربون و دلسوزی!

این تصویر علت خیانت را لو می دهد


تست شخصیت تصویر سگ و گربه

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست شخصیت تصویر سگ و گربه

گربه:

در تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید گفت شما فردی هستید که خیلی زود افراد را قضاوت  می کنید آن هم به این علت که از افراد منفی متنفر هستید. اساسا شما فردی مهربان و خوش قلب و خانواده دوست هستید و همیشه از حاشیه و دعوا متنفر هستید و به همین دلیل سریع افراد را قضاوت میکنید تا مبادا در چالشی بیافتید.

سگ:

جالب است بدانید که شما اصولا فردی بی طرف هستید اهل پیش داوری قضاوت نیستید آن هم به این دلیل که هیچ وقت نمی توانید دلیل قوی برای قضاوت افراد پیدا کنید پس بی انصافی نمی کنید و به خودتان اجازه نمی دهید کسی را قضاوت کنید. شما فردی هستید با هر شکستی قوی تر بلند می شوید و نهایتا به اهدافتان می رسید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین