۰ نفر

واکنش تهران به ادعای مطرح شده درخصوص نقش یک تبعه «ایرانی- گرجی» در طرح ترور یک تاجر اسراییلی

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲:۰۲
کد خبر: 681618
واکنش تهران به ادعای مطرح شده درخصوص نقش یک تبعه «ایرانی- گرجی» در طرح ترور یک تاجر اسراییلی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: خبر منتشرشده در رسانه‌های گرجستان (درخصوص نقش یک تبعه ایرانی- گرجی برای کشتن یک شهروند رژیم صهیونیستی)، نتیجه طراحی رژیم تروریستی صهیونیستی با هدف ایجاد اخلال در روابط دو کشور دوست و همسایه ایران و گرجستان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد: خبر منتشرشده در رسانه‌های گرجستان (درخصوص نقش یک تبعه ایرانی- گرجی برای کشتن یک شهروند رژیم صهیونیستی)، نتیجه طراحی رژیم تروریستی صهیونیستی با هدف ایجاد اخلال در روابط دو کشور دوست و همسایه ایران و گرجستان است.

ناصر کنعانی در پاسخ به سوالی در خصوص بیانیه منتشر شده در رسانه‌های گرجستان در خصوص یک شهروند ایرانی، اظهار کرد :خبر منتشر شده در رسانه‌های گرجستان (در خصوص نقش یک تبعه ایرانی- گرجی برای کشتن یک شهروند رژیم صهیونیستی)، نتیجه طراحی رژیم تروریستی صهیونیستی با هدف ایجاد اخلال در روابط دو کشور دوست و همسایه ایران و گرجستان است.

کنعانی با اشاره به سابقه طولانی رژیم آپارتاید صهیونیستی در طراحی و اجرای اقدامات تروریستی و فتنه‌انگیز و نیز نقش آن در ترویج ایران‌هراسی در منطقه، افزود: انتظار داریم مقامات کشور گرجستان با درایت و هوشیاری موضوع را مدیریت کنند.