۰ نفر

پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ در مدارس امید آینده

۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷
کد خبر: 383058
 پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ در مدارس امید آینده

بانک آینده با انتشار پیامی، آغاز سال تحصیلی ٩٩-۱۳۹۸ را به مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس امید آینده در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن کامل پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس امید آینده به این شرح است: 
سپاس و ستایش، شایسته پروردگاری است که به انسان اندیشیدن آموخت و روح و جانش را به نور دانش، امید روشن کرد.
هر سال ماه مهر و همزمانی آن با آغاز سال تحصیلی، پیام مهربانی، دوستی، امید و حرکت به سوی آینده و بازخوانی دوباره آینده واحد را برای همه ما که عاشق سرزمین عزیزمان ایران هستیم، به ارمغان می آورد؛ ماه مهر نماد رویش و پویایی و آغاز فصلی تازه در زندگی نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی است.
تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما همواره از والاترین ارزش ها بوده و در جهان امروز نیز عامل مولد و مقوم سرمایه های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار است و بدون تردید نقشی شگرف در رشد و پیشرفت همه جانبه جامعه دارد.
آینده کشور مرهون تلاش های دیروز و امروز همه مدیران، معلمان در عرصه آموزش و پرورش و همراهی اولیاء و مربیان دلسوز است که بنیان تحقق آرزوها و امیدهای فرزندان این مرز و بوم و دانش آموزان عزیز را فراهم می کنند.
 
مدارس امید آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است
مدارس امید آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است؛ خانه ای که با امید به آینده روشن برای فرزندان عزیزمان بنا نهاده شده است، خانه ای که برای دستیابی به پیشرفت و توسعه و ارتقاء فرهنگ، علاوه بر آموزش علم، دانش و آگاهی، دین‌مداری و اخلاق، مهارت های زندگی در آینده، در آن تدریس و تمرین می شود.
«زنگ امید آینده»، شروع حرکت به سوی «زندگی آینده» است؛ طنین صدای امیدوارانه ای برای آغاز سفر به سوی برتری و بالندگی پایدار است، تا از همین امروز برای ورود به عرصه فعالیت، کار و تلاش در جامعه، آماده باشیم.
ما در بانک آینده تلاش می کنیم در پرتو حمایت و مشارکت های مادی و معنوی در الگوسازی نهاد مدرسه، فضایی با طراوات، شاد و پر امید را برای دانش آموزان فراهم کنیم؛ معلمان فرهیخته و مدیران دلسوز را که سرمایه های بی بدیل نظام آموزشی کشور هستند را ارج نهاده و قدردان تلاش های مشفقانه ایشان در تربیت نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی، صبور در گفت وگو و تفاهم، سرزنده و بانشاط برای ساخت آینده باشیم.
ما از تمام دانش آموزان و فرزندان عزیزمان در مدارس آینده می خواهیم که قدردان فرصت‌ها بوده و در کمال ادب و احترام، خوشه چین دانش و علم معلمان خوب خود باشند و از پدران و مادران گرامی نیز انتظار داریم همچون گذشته با مشارکت فکری در امور این مدارس یار و یاور معلمان و مربیان فرزندان خود باشند.
 
آینده از مدرسه آغاز می شود
ما باور داریم و معتقدیم آینده از مدرسه آغاز می شود، آینده در مدرسه بنیانگذاری و پی‌ریزی می شود، آینده در دستان دانش آموزانی است که با چشمانی پر فروغ، دلی شادمان و لبانی خندان، روز اول مهر را در کنار همکلاس های خود جشن می گیرند.
امسال همزمان با آغاز هفتمین سال فعالیت بانک آینده، دومین سالگرد تاسیس «مدارس امید آینده» را هم جشن گرفتیم؛ و با نواختن همزمان «زنگ امید آینده» در مدارس امید آینده در سراسر کشور، همصدا و هماهنگ تکرار می کنیم: « آینده روشن است.»
با آروزی موفقیت و بهروزی برای همه مدیران، معلمان و دانش آموزان اول مهر ۱۳۹۸
بانک آینده