۰ نفر

دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک تجارت برای پیگیری راه‌اندازی مجدد کارخانه سبلان پارچه

۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵
کد خبر: 470129
دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک تجارت برای پیگیری راه‌اندازی مجدد کارخانه سبلان پارچه

بر اساس مصوبه سفر رییس قوه قضائیه استاندار اردبیل با دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در تهران برای پیگیری راه اندازی کارخانه سبلان پارچه دیدار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اکبر بهنام جو گفت: این دیدار پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل با توجه به آمادگی بانک ‌تجارت برای ادامه همکاری با کارخانه پس از ابلاغ رسمی ابطال رای ورشکستگی که در سال ۸۸ متاسفانه به اشتباه از سوی  یکی از قضات در تهران انجام شده بود، انجام پذیرفت.

وی افزود: بانک تجارت و مدیریت فعلی هرنوع همکاری با صنایع استان را انجام داده و از آن حمایت می کند و در این پرونده نیز اقدامات مثبتی از سوی بانک انجام شده است.

در این دیدار مدیرعامل بانک تجارت نیز با  اظهار تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم اردبیل و رئیس کل محترم دادگستری استان موضوع پیگیری مجدد ابطال رای ور شکستگی را مطرح کرد.

دولت آبادی گفت: سرمایه بانک نزدیک ۱۱ سال متوقف مانده بود که با این کار بسیار خوب ریاست محترم قوه قضاییه این سرمایه به مدار اشتغال و تولید بر می گردد و مقرر شد پس از ابلاغ رسمی رای، مجدد قرار داد همکاری با حجازی نیا مالک سبلان پارچه بررسی و منعقد و قیمت ارز بر اساس مصوبه دولت و بانک مرکزی محاسبه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اعضای هیات ‌مدیره را مامور انجام اینکار می کنیم  تا با مشاور استاندار سریعاً موضوع بررسی و  تفاهمات را با توجه به مصوبات و رای ابلاغی انجام دهند.

وی تصریح کرد:  اختلاف بانک تجارت با شرکت مربوط به سال ۸۸  بوده و در حال حاضر بانک  اختلافی با تولیدکننده ندارد.

مالک سبلان پارچه هم با تماسی که با مدیرعامل بانک تجارت داشت،  از تلاش های  بانک سپاسگزاری و اعلام کرد: ما در یک سنگر هستیم و موضوعی که در خصوص بانک تجارت مطرح کرده بودم مربوط به سال ۸۸ است و به مدیریت فعلی ارتباطی ندارد و به نظر من ما همه در یک قایق هستیم و باید کار را ادامه دهیم.

حجازی بیان کرد: آنچه مرا بیشتر دچار مشکل کرد اعلام ورشکستگی کارخانه بود که موضوع در حال حل و فصل می‌باشد.