۰ نفر

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:

اصرار مجلس بر اعتبار ۳۰هزار میلیاردی طرح یارانه کالایی

۷ آبان ۱۳۹۹، ۲:۰۰
کد خبر: 477142
اصرار مجلس بر اعتبار ۳۰هزار میلیاردی طرح یارانه کالایی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون مصوب شد که 30هزار میلیارد برای یارانه کالایی و معیشتی مردم برای مدت 6ماه از اول مهر تا آخر سال درنظر گرفته شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتا‌ج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز (سه‌شنبه 6 آبان‌ماه) این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون مصوب شد که 30 هزار میلیارد برای یارانه کالایی و معیشتی مردم برای مدت 6 ماه از اول مهر تا آخر سال به صورت ماهانه به حساب سرپرست خانوار واریز شود و فردا (چهارشنبه 7 آبان‌ماه) در صحن مجلس به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که منابع یارانه کالایی از کجا خواهد بود، گفت: در جلسه کمیسیون مصوب شد که منابع یارانه کالایی از تملک دارایی‌های دولت و شرکت‌های دولتی باشد. 

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت که علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه امروز برای بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی حضور یافت و کارگروهی برای بررسی جزئیات طرح تأمین کالاهای اساسی تشکیل شده تا تدوین‌های نهایی را انجام دهند.