۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

آرایشگاه‌ها همچنان باید تعطیل باشند/ پلمپ در انتظار آرایشگاه‌های متخلف

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
کد خبر: 436318
آرایشگاه‌ها همچنان باید تعطیل باشند/ پلمپ در انتظار آرایشگاه‌های متخلف

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه از ضرورت تعطیلی آرایشگاه‌ها تا تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: واحد‌های متخلف به طور حتم پلمپ خواهند شد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ عباس گلشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به ضرورت تعطیلی آرایشگاه‌ها از قبل عید تاکنون اظهار کرد: آرایشگرانی که قبل از اعلام زمان بازگشایی شروع به فعالیت کنند، با آنها برخورد خواهد شد چرا که فعالیت آنها کاملا غیرقانونی بوده و در صورت شناسایی، این مراکز پلمب خواهند شد.

او اضافه کرد: تمام آرایشگاه‌ها باید تا تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه، تعطیل باشند و به محض اینکه این ستاد در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیم‌گیری کند، آرایشگاه‌ها فعال خواهند شد.

گلشن از فعالیت چهار هزار آرایشگر غیرمجاز در تهران خبر داد و گفت: دو هزار واحد صنفی آرایشگری مجاز و چهار هزار واحد صنفی غیر مجاز در شهر تهران فعال هستند که در صورت مشاهده، این واحدهای غیر مجاز پلمپ خواهند شد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه در پایان با تاکید بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی در این صنف تصریح کرد: یکی از اصول صنف آرایشگران رعایت نظافت و بهداشت حرفه‌ای است، از این رو همه باید دست به دست دهیم تا از شیوع و انتشار بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.