۰ نفر

رییس اتحادیه تالارهاى پذیرایى در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین؛

برخورد شدید با تالارهاى متخلف/ به خطر انداختن جان مردم با برگزارى مراسم‌های پنهانی

۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبر: 423534
برخورد شدید با تالارهاى متخلف/ به خطر انداختن جان مردم با برگزارى مراسم‌های پنهانی

رییس اتحادیه تالارهاى پذیرایى تاکید کرد: با تالارهاى متخلف که به صورت پنهانى مراسم برگزار مى‌کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ روز گذشته علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان شهر تهران از برگزارى مراسمات پنهانى در تالارهاى اطراف تهران خبر داد و اظهار کرد که برخی در اطراف تهران پنهانی در تالار‌ها عروسی گرفتند این شجاعت نیست، چرا که هر فرد مبتلا به کرونا حداقل سه نفر را آلوده می‌کند و اگر کسی در این عروسی‌ها مبتلا باشد هزاران نفر دیگر هم در جامعه آلوده می‌شوند.

خسرو ابراهیمى‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره برگزارى مراسمات پنهانى در تالارهاى تهران بیان کرد: متاسفانه با وجود هشدارهاى مسئولان و تاکید بر عدم تجمع در مکان‌های عمومى براى جلوگیرى از شیوع بیشتر این ویروس، همچنان برخى به این هسدارها بى توجه‌اند و با این اقدامات این چنینى جان مردم را به خطر مى‌اندازند.

رییس اتحادیه تالارهاى پذیرایى هدف از این اقدام ناشایست را منافع شخصى دانست و تصریح کرد: برخى بدون توجه به شرایط کنونى فقط به فکر منافع خودشان هستند اما تاکید مى‌کنم که با تالارهای متخلف در این زمینه و برگزارى مراسم‌های پنهانى به شدت برخورد خواهیم کرد.