۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آخرین وضعیت عملکرد پتروشیمی تازه عرضه شده در بورس/ افزایش ۳۰درصدی نرخ فروش محصولات

۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸
کد خبر: 455058
آخرین وضعیت عملکرد پتروشیمی تازه عرضه شده در بورس/ افزایش ۳۰درصدی نرخ فروش محصولات

پتروشیمی آریا ساسول در تیرماه ١١هزار و ٧٣۵ میلیارد ریال فروش انواع محصول داشته که این رقم برای سه ماهه ابتدایی سال جاری برابر با ٢٣هزار و ٨۲۵ میلیارد ریال گزارش شده بود.

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ مطابق با گزارش عملکرد ماهیانه شرکت پتروشیمی آریا ساسول، این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۵ هزار و ۵۶٠ میلیارد ریال فروش انواع محصول داشته که از این رقم ١٢ هزار و ٧١٩ میلیارد ریال فروش داخلی و ٢٢ هزار و  ۸۴۱ میلیارد ریال فروش صادراتی بوده است.

همچنین این شرکت در تیرماه با رشد ۴۷ درصدی فروش محصولات نسبت به میانگین سه ماهه ابتدایی سال جاری روبرو شده که مجموعا فروش ١١ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریالی برای تیرماه را گزارش کرده است درحالیکه مجموع فروش سه ماهه این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه برابر با ٢٣ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال بوده است.

در این بین نرخ فروش اتیلن در سه ماهه ابتدایی سال برابر با ۵٣ میلیون ریال در هر تن بوده که این نرخ برای تیرماه به عدد ٨۵ میلیون و ٩٩۶ هزار ریال در هر تن افزایش یافته است. همچنین پلی اتیلن سبک و سنگین نیز با رشد ۲۴ درصدی نرخ فروش در تیرماه نسبت به سه ماهه ابتدایی سال روبرو شده اند.