۰ نفر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف کالای قاچاق و سوخت در آب‌های خلیج‌فارس

۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
کد خبر: 450782
کشف کالای قاچاق و سوخت در آب‌های خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و سوخت طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار ولی‌ا.. رضایی‌نژاد در تشریح عملکرد و فعالیت‌های سه ماهه نخست سال جاری سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان به کشف ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و سوخت اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار امسال، دریابانان این استان با تلاش بیش از پیش و در رسیدن به این هدف مهم با انجام عملیات‌های متعدد دریایی موفق به متلاشی ساختن ده‌ها باند قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی در سه ماهه اول سال ۹۹ گردیدند.

وی افزود: با اقدامات و تلاش شبانه‌روزی دریابانان استان طی ۳ ماهه اول امسال توانسته‌ مواد سوختی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو و تجهیزات پزشکی، انواع لوازم برقی و خانگی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ...کشف و ضبط نماید.

لازم به توضیح است دریابانان استان بوشهر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر، قریب به ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه تعداد یک فروند شناور قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه افزود: در سه ماه گذشته در مجموع ۱۵ فروند شناور متخلف و همچنین ۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۱۳ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی در پایان با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با فرماندهی مرزبانی استان جهت تأمین نظم و امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق و قاچاق فروشی اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امنیت خوبی در مرزهای دریایی خلیج نیلگون همیشه فارس برقرار شده است.