۰ نفر

جهانگیری بر مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از جاری شدن سیلاب تاکید کرد

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبر: 431645
جهانگیری بر مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از جاری شدن سیلاب تاکید کرد

معاون اول رییس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان، با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در این استان‌ها، بر لزوم آماده‌باش کامل و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز(چهارشنبه) در این تماس های تلفنی، خواستار آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی استان شد و از استانداران خواست تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از سیل و طغیان رودخانه ها انجام دهند و آمادگی لازم را برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان داشته باشند.

جهانگیری همچنین در این تماس های تلفنی در جریان آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استانها نیز قرار گرفت و از تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان نیز در این تماس های تلفنی، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بارش ها و پیشگیری از آبگرفتگی معابر، از آمادگی استان برای امدادرسانی به سیل زدگان در صورت لزوم خبر دادند و گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان متبوع خود به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.