۰ نفر

وزیر اقتصاد؛

امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به وضعیت مطلوب برسیم

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبر: 622228
امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به وضعیت مطلوب برسیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت با کنترل تلاطم‌های اقتصادی قدم به قدم موفق به کاهش تورم شد و توانست اعتماد مردم را جلب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «احسان خاندوزی» فیلمی را با عنوان «120 ثانیه با وزیر اقتصاد» در صفحه مجازی خود منتشر کرد. وی در این فیلم اظهار داشت: در این حدود 200 روز که بار سنگین مسئولیت بر دوشمان بود، تلاش کردیم تا حد ممکن زمینه را برای ایجاد اعتماد و کاهش تلاطم های اقتصادی مانند قیمت های پر نوسانی که در تابستان همه مردم را کلافه کرده بود، فراهم کنیم.

خاندوزی با بیان اینکه موفق شدیم تورم را قدم به قدم کاهش دهیم، تاکید کرد: برای دسترسی های بانکی که بخش های بسیاری از جامعه نداشتند، تلاش هایی شروع شد که باید با قوت بیشتر ادامه پیدا کند تا عدالت های بیشتری را شاهد باشیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: در حوزه مجوزهای کسب و کار، شروع فعالیت و فرآیندها، پر هزینه و طولانی بود که جوانان و کارآفرینان را دچار مشکل می کرد و هنوز هم ادامه دارد، قدم های بسیار خوبی به عنوان ریل گذاری برداشتیم و امیدوار هستیم که با همکاری و همیاری مردم بتوانیم در سال 1401 نه تنها مسیر ثبات اقتصادی و کاهش تورم را ادامه دهیم و بلکه به نقطه دلخواه برسیم زیرا هنوز هم وضعیت مطلوب نیست.

خاندوزی گفت: امیدواریم سال 1401 سالی باشد توام با گره گشایی های بیشتر، آرامش خاطر بالاتر، رفاه افزون تر و توسعه عادلانه تر در همه مناطق سرزمین کشورمون و مصداقی برای «حول حالنا الی احسن الحال» در حوزه اقتصادی فراهم کنیم.