۰ نفر

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد؛

آمادگی سامانه جامع بودجه آماده درج عملکرد بودجه‌ای دستگاه‌های اجرایی

۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۰
کد خبر: 469284
آمادگی سامانه جامع بودجه آماده درج عملکرد بودجه‌ای دستگاه‌های اجرایی

سازمان برنامه و بودجه، از آمادگی سامانه جامع بودجه ای برای ورود اطلاعات عمکلرد سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ شرکت های دولتی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال ۱۳۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۹ آماده شده است.

شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، مکلفند نسبت به تکمیل اطلاعات مندرج در فرم عملکرد سال ۱۳۹۸ اقدام نمائید.

سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال ۱۳۹۸ و اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری بوده و حداکثر زمان ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال ۱۳۹۸ برای شرکت‌ها ۱۰ مهرماه است.

در این اطلاعیه آمده است، شرکت‌ها می‌بایست ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات مندرج در فرم عملکرد سال ۱۳۹۸ اقدام نمایند تا پس از طی مراحل تأیید و ارسال توسط کارشناس بودجه شرکت و مدیر مالی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شود. همچنین باید در هریک از مراحل، ابتدا فرم پیش‌بینی تعداد کارکنان تکمیل شود.

مبنای هزینه پرسنلی، تعداد کارکنان تأیید شده در سامانه کارمند ایران (پاکنا) است لذا ضروری است در اسرع وقت نسبت به ثبت و تأیید نهایی آن در سامانه اقدام نمائید.

همچنین می‌بایست امکان درج هزینه پرسنلی در مواردی که تعداد پرسنل مربوطه صفر است وجود ندارد و به منظور آگاهی از اشکالات احتمالی، در هر یک از تب‌های اطلاعات بودجه‌ای پس از ثبت اطلاعات مربوط، نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام شود.

فایل کامل صورت مالی سال ۱۳۹۸ نیز باید به تأیید سازمان حسابرسی رسیده و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی را در قسمت ثبت اطلاعات شرکت‌های دولتی بارگذاری نمایند.

گفتنی‌است شرکت‌ها برای ورود به این سامانه و انجام کامل فرایند، باید از مرورگر chrome استفاده کنند.