۰ نفر

یک تیر و دونشان:

حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی

۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶
کد خبر: 458360
حفظ سهام عدالت و دریافت کارت اعتباری نقدی

با خبرعیدانه دولت به سهامداران سهام عدالت مبنی برآزادسازی 30درصد دوم سهام عدالت در روز عیدغدیر , جنب و جوشی دوباره میان سهامداران این سهام ارزشمند شکل می گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ درمرحله اول این واگذاری ها , برخی از سهامداران ترجیح دادند سهامشان را به پول نزدیک تر کنند و با وکالت به بانک های عامل , سهمشان را فروختند.

رخداد مثبت بورس و تمایلات شدید سرمایه گذاران به بازار سرمایه سبب شد این سهم در همان روزهای نخست به سهمی ارزشمند مبدل شود . بااین روند رو به رشد بازار بورس شاید سهامدارانی که 30 درصد اولیه را واگذار کردند امروز اگر به روز واگذاری برگردند تصمیمشان را تغییر دهند .

در حال حاضر بانکها نیز به دنبال راهکار تازه ای برای سهامداران و حمایت از استمرار سهامداری و حفظ این دارایی ارزشمند و در عین حال دسترسی به نقدینگی مورد نیازشان هستند . به طور مثال بررسی ها نشان می دهد بانک تجارت در حال آماده سازی راهکاری ساده برای این سهامداران است تا بتوانند در این بانک از طریق توثیق سهامشان , کارت اعتباری مرابحه دریافت کنند .

با این روش سهامدار علاوه بر حفظ سهمشان که پیش بینی افزایش ارزش آن بسیار زیاد است، می تواند از مزایای دسترسی به نقدینگی آنی و دریافت کارت اعتباری مرابحه بدون نیاز به ضامن در فرایندی سهل و آسان بهره مند شوند.

 در این زمینه بخوانید:

برخی مشمولان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند

جزییات ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت به بورس

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد

 

بادرنظر گرفتن گرایش مثبت بازار به سهام عدالت که اغلب شامل سهام ارزنده بانک ها و شرکت هاست , به نظر می رسد در آزادسازی مرحله دوم سهامداران سهام عدالت با انتخاب مناسب بتوانند مسیر بهتری را برای آینده مالی سهامشان رقم بزنند .