۰ نفر

معاون وزیر کشور:

۸۰هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۶
کد خبر: 442244
۸۰هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: ۸۰هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد امشب در حاشیه بازدید از عملیات احداث شهربازی گرگان اظهار داشت: کمک‌های وزارت کشور به مراکز استان‌ها در حوزه نرم‌افزاری و شهرسازی بوده و خوشبختانه استان گلستان و شهر گرگان دارای مدیریتی جسور و خلاق است و شاهد پروژه‌هایی خوبی هستیم که در این شرایط سخت اقتصادی می‌تواند الگویی برای کشور باشد.

وی افزود: بسیاری از کلان‌شهرهای ما پروژه‌های قابل توجهی ندارند اما اکنون شهربازی گرگان با سرعت در حال احداث بوده و عزم مدیران استانی برای ساخت پروژه‌های بزرگ جزم شده است.

وی ادامه داد: شهر گرگان برای احداث پروژه‌هایی دارد که سبب ایجاد ارزش افزوده شوند ظرفیت مناسبی دارد و استاندار و شهردار هم به صورت جدی پیگیر هستند و امیدواریم این سرعت کند نشود.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به 80 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور، گفت: اولویت اتمام با پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است که آنها را تا پایان دولت به اتمام برسانیم و مابقی را زمان‌بندی کرده‌ایم.

جمالی نژاد اضافه کرد: تلاش ما این است که پروژه‌های مشارکتی را در شهرداری‌ها تجهیز کنیم مانند شهربازی گرگان که اگر سرمایه‌گذار بار اصلی آن را به دوش بکشد می‌توان چند پروژه دیگر را فعال کرد.

وی یادآور شد: سال گذشته از لحاظ اقتصادی بسیار سخت بود و امسال هم تمام دنیا درگیر بحران کرونا است اما خوشبختانه روند احداث پروژه‌های عمرانی کند شد.