۰ نفر

وزارت اقتصاد تضمین پرداخت تعهدات شرکت‌های دولتی صادر می‌کند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 437879
وزارت اقتصاد تضمین پرداخت تعهدات شرکت‌های دولتی صادر می‌کند

وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است تضمین پرداخت بابت پوشش تعهدات قراردادی شرکت های دولتی ایرانی را که قرارداد مربوط به آن به اشکال مختلف ترتیبات قراردادی به ویژه ساخت، مالکیت و بهره‌برداری منعقد می‌کند، صادر نماید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  هیئت وزیران در جلسه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، آیین‌نامه اجرایی قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع مجوز تضمین پرداخت پوشش تعهدات قراردادی شرکت‌های دولتی ایرانی را اصلاح کرد.

بر این اساس، به منظور تجهیز و تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های زیربنایی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است تضمین پرداخت بابت پوشش تعهدات قراردادی شرکت های دولتی ایرانی را که قرارداد مربوط به آن به اشکال مختلف ترتیبات قراردادی به ویژه ساخت، مالکیت و بهره‌برداری منعقد می‌کند، صادر نماید.

در این مصوبه آمده است: هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۹/۲/۱۴ به پیشنهاد شماره ۲۱۱۰۲۰۵۸-۶۸۹۳ مورخ ۱۳۹۸/۵/۲۰ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

متن زیر به عنوان تبصره به ماده (۲) آیین نامه اجرایی ماده (۶) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع تصویب نامه شماره ۱۹۰۱۱ت ۳۵۰۸۱ه مورخ ۱۳۸۵/۲/۲۷ و اصلاحات بعدی آن اضافه میشود.

تبصره - به منظور تجهیز و تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه گذاری و اجرای طرحهای زیربنایی کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است تضمین پرداخت بابت پوشش تعهدات قراردادی شرکتهای دولتی ایرانی را که قرارداد مربوط به آن به اشکال مختلف ترتیبات قراردادی به ویژه ساخت، مالکیت و بهره برداری منعقد می کند، صادر نماید.

انتهای پیام/