۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بهره‌برداری آزمایشی از آزادراه تهران-شمال/ 5هزار نفر برای این آزادراه کار کرده‌اند

۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبر: 416474
بهره‌برداری آزمایشی از آزادراه تهران-شمال/ 5هزار نفر برای این آزادراه کار کرده‌اند

خادمی گفت: 80درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال 1394 تاکنون انجام شده؛ در طول این 5سال به طور متوسط 5000 نفر به طور مستقیم با تعداد 1200 دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای 100 جبهه کاری با تمام توان شبانه‌روز در این پروژه فعالیت کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خیراله خادمی که از صبح امروز برای نظارت بر عبور آزمایشی از آزادراه تهران-شمال در این پروژه حضور دارد، از تاکید وزیر راه و شهرسازی جهت آمادگی کامل پروژه برای افتتاح خبر داد و گفت: بر اساس دستور وزیر راه شهرسازی بایست تا 30 بهمن ماه تمامی تجهیزات و ماشین آلات شرکت های پیمانکاری با اتمام کار خود از پروژه خارج شوند و مسیر برای افتتاح رسمی آماد شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مدت هاست به اتمام رسیده و آنچه در حال انجام بود در ارتباط با ارتقای سطح ایمنی پروژه صورت می پذیرفت. این عبور آزمایشی هم در همین راستا و جهت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی است و بهره‌برداری رسمی با حضور رییس جمهور در اسفندماه خواهد بود.

خادمی با اشاره به توان بالای مهندسی داخل کشور اظهار داشت: آنچه امروز مشاهده می کنیم حاصل تلاش مهندسان ایرانی است که توانستند این پروژه عظیم رامطابق با استانداردهای روز دنیا به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه یادآور شد: بایست این مسئله را در نظر داشته باشید که 80 درصد کار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال از ابتدای سال 1394 تاکنون انجام شده؛ یعنی هر سال تقریبا به اندازه 19 سال گذشته کار شده است.

وی ادامه داد: در طول این 5سال به طور متوسط 5000 نفر به طور مستقیم با تعداد 1200 دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای 100 جبهه کاری با تمام توان شبانه روز در این پروژه فعالیت کردند.